Slovenski etnografski muzej

Bonboni vseh generacij

140 let Šumija
Naslovnica

Pričujoči katalog, ki spremlja razstavo Bonboni vseh generacij: 140 let Šumija, je rezultat poglobljene raziskave, ki sta jo mag. Adela Pukl in Miha Špiček skupaj s podjetjem Žito - Podravka opravila o eni izmed prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk.

Raziskava je hkrati nadaljevanje projekta o dediščini in prihodnosti slovenskih blagovnih znamk, ki smo ga v Slovenskem etnografskem muzeju zastavili pred leti. Zbiranje gradiva se ne osredotoča le na materialno dediščino – izdelke, embalažo in druge predmete. Prav tako pomembne so dediščinske nesnovne sestavine – spomini, pričevanja, znanja in ve-denja; ne le tiste, ki so soustvarjale in ustvarjajo blagovno znamko Šumi. Ob bonbonih Šumi se prebujajo tudi številni osebni spomini. Ti nas popeljejo v leta otroštva, obujajo spomine na prijetna praznična pričakovanja in sladka obdarovanja, z njimi se spominjamo odnosov z ljudmi, ki smo jim lahko prav z bonboni Šumi pokazali, da jih imamo radi.

Deli