Subscribe to RSS - Sporočila za javnost

Slovenski etnografski muzej

Sporočila za javnost

Na naši spletni strani so na voljo aktualna sporočila za javnost in vse novosti o dogajanju v muzeju za vaše bralce, gledalce in poslušalce. Prosimo, da se za vsa vprašanja, dodatna gradiva ali dogovor za intervju obrnete na Službo za komuniciranje.

Alma (Huiqin Wang)
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 20. oktober 2020 Nova razstava Slovenskega etnografskega muzeja o popotnici Almi M. Karlin umetnice Huiqin Wang Slovenski etnografski muzej...
Nina Zdravič Polič
Z veseljem sporočamo, da je Valvasorjevo nagrado za življenjsko delo prejela naša kolegica Nina Zdravič Polič.
Tri čupe v fasalih Martinčeva, Luketova in zadnja Babčeva.
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 18. september 2020 Razstava Slovenskega etnografskega muzeja MORJE - NAŠE ŽIVLJENJE gostuje v Trstu Razstavo Morje – naše življenje:...
Skupna poletna akcija muzejev in galerij v Ljubljani
Zdaj je čas za svetovne znamenitosti doma! Mednarodni grafični likovni center, Moderna galerija, Mestni muzej Ljubljana, Muzej novejše zgodovine Slovenije, Muzej za arhitekturo in oblikovanje,...
Logotip
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej 15. junij 2020 Pester program letošnje Poletne muzejske noči v Slovenskem etnografskem muzeju z dvema manjšima novima razstavama Uvod v letošnji...
SEM iz zraka
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej 14. maj 2020 Mednarodni muzejski dan 2020 v SEM Slovenski etnografski muzej (SEM) se tudi letos že tradicionalno pridružuje praznovanju Mednarodnega...
Čebelja skulptura Guillerma Escalanteja
Slovenski etnografski muzej Sporočilo za javnost 19. maj 2020 Slovenski etnografski muzej za Svetovni dan čebel prireja z risarski performans Čebelja skulptura Guillerma Escalanteja Faza 2: risarski...
Razstavna hiša SEM
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej 5. maj 2020 Slovenski etnografski muzej ponovno odprt Danes, 5. maja, je Slovenski etnografski muzej odprl vrata svoje razstavne hiše pod sloganom...
Logotip razstave
Leto 2020 je tako v Sloveniji kot v Paragvaju posvečeno 100-letnici rojstva znanstvenice, etnologinje in antropologinje, etnolingvistke dr. Branislave Sušnik, pomembne raziskovalke slovenskega...
Lipicanci v ogradi v Kobilarni Lipica, 2019 (foto: Žiga Gorišek)
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 25. marec 2020 Slovenski etnografski muzej je strokovno sodeloval pri pripravi multinacionalne nominacije Tradicije reje lipicancev za vpis...
Slovenski etnografski muzej
V času epidemije, ko se je življenje nekoliko ustavilo in se je naš svet sedaj še bolj preselil v digitalno komunikacijo, v SEM načrtujemo programe za prihodnje, hkrati pa vas vabimo, da ostanemo v...
Zbirka Tatjane Bensa
Ob gostujoči razstavi Hrvaške otroške igrače med tradicijo in sodobnostjo Etnografskega muzeja Zagreb napovedujemo razstavo o iskreni zbirateljski strasti in zbirki, ki prinaša dobro voljo ter poveže...
Spoštovani obiskovalci, Slovenski etnografski muzej z dnem 13. 3. 2020 do nadaljnjega zapira svoja vrata za obiskovalce. Vabljeni na ogled digitalnih zbirk in spletnih razstav na naši spletni strani...
Logotip
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 13. februar 2020 Hrvaške otroške igrače na razstavi v SEM V četrtek, 20. februarja 2020, ob 18.00 bo v Slovenskem etnografskem muzeju...
Sporočilo za medije Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 3. februar 2020 SEM za Slovenski kulturni praznik 2020 Slovenski etnografski muzej bodo ob slovenskem kulturnem prazniku (8. februar 2020)...
Iz afriške zbirke
Sporočilo za medije Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 20. januar 2020 V petek, 24. januarja 2020, ob 12.00 bo v Slovenskem etnografskem muzeju odprtje razstave Afrika treh muzejev . Gre za...
Bosi. Obuti. Sezuti.
Sporočilo za medije Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 27. november 2019 V petek, 6. decembra 2019, ob 13.00 bo v Slovenskem etnografskem muzeju odprtje nove osrednje razstave Bosi. Obuti. Sezuti...
Alma Karlin
Sporočilo za medije Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 11. november 2019 Slovenski etnografski muzej posveča poseben dogodek ob 100-letnici potovanja okrog sveta popotnice in pisateljice Alme M...
Franko
Sporočilo za javnost Slovenski etnografski muzej Ljubljana, 18. oktober 2019 Pred razstavno hišo Slovenskega etnografskega muzeja bo od 24. do 28. oktobra 2019 na ogled potujoča interaktivna razstava...
Logotip
Vljudno vabljeni na odprtje projekta TRANS-FORM:ACTION, ki bo v torek, 15. oktobra 2019, ob 19.00 v pritličju Muzeja sodobne umetnosti Metelkova (+MSUM), Maistrova 3, Ljubljana. TRANSFORM je...