Slovenski etnografski muzej

Raziskovanja čipkastega z Oddelka za oblikovanje tekstilij Naravoslovnotehniške fakultete v Ljubljani. Fotografija z razstave ČIPKAste vezi (SEM, 2016) / foto: J. Žagar.

Več o čipkah kot mediju sodobnih iskanj

Še bolj kot čipka sama jih zanima potencialna izraznost čipkaste strukture, ki dooblikuje površino telesa, oblačila, umetniškega ali uporabnega predmeta, prostora ...

Nastajajo avtorski izdelki v drugih materialih, z novimi tehnologijami, novimi razsežnostmi, novimi imeni: jedkane, zračne, modularne, lasersko izrezane, računalniško animirane in še kakšne čipke. Poigravanje z modificiranimi oblikami čipkaste strukture je potencialno tudi manipulacija s simbolnimi pomeni čipke in čipkastega. In seveda tudi s samo definicijo tega, kar še pojmujemo in poimenujemo kot čipke.

Nazaj

Predstavitev rezultatov projekta Slovenija v čipki Katedre za tekstilne materiale in oblikovanje na Fakulteti za strojništvo v Mariboru 2015). Fotografija z razstave ČIPKAste vezi (SEM, 2016) / foto: J. Žagar.Sodobne avtorske čipkaste strukture, v ospredju instalacija modularne čipke Q-net Katedre za oblikovanje tekstilij in oblačil s Fakultete za dizajn v Trzinu ((2014). Fotografija z razstave ČIPKAste vezi (SEM, 2016) / foto: J. ŽagarPogled skozi prostorsko modularno čipko Q-net na izdelke sodobne »klekljarske krajine« v Sloveniji. Fotografija z razstave ČIPKAste vezi (SEM, 2016) / foto: J. ŽagarSodobne čipkaste strukture avtorjev (od leve proti desni): Jane Mršnik, Metoda Črešnarja, Urha Sobočana, Ksenije Baraga in Tine Koder Grajsar. Fotografija z razstave ČIPKAste vezi (SEM, 2016) / foto: J. ŽagarSodobne avtorske čipkaste strukture v različnih tehnikah in novih funkcijah. Fotografija z razstave ČIPKAste vezi (SEM, 2016) / foto: J. Rus.