Slovenski etnografski muzej

Številka revije 
Etnolog 20 (2010)
Strani 
085-097
Avtor 
Maja Dolinar
Članek v pdf obliki 
PDF icon Prenesi pdf datoteko (133.89 KB)

Pomen globalnega učenja pri povečanju ozaveščenosti o problemih revščine v Afriki

Podobe Afrike, ki se uporabljajo v slovenskih medijih, kampanjah humanitarnih organizacij in izobraževanju, temeljijo na negativnem, stereotipnem prikazovanju njenih prebivalcev. Negativne podobe smo lahko opazili v nedavni Unicefovi akciji zbiranja sredstev za otroke v Ruandi, kjer uporabljene podobe utrjujejo stereotipe o Afričanih in afriški celini kot revnem, bolnem in nemočnem prostoru. Koncept globalnega učenja predstavlja eno od rešitev stereotipnega podajanja informacij, saj lahko z izobraževanjem vseh ljudi o resničnih vzrokih in posledicah problemov, s katerimi se srečujejo prebivalci Afrike, dokončno opustimo prevladujoče negativne podobe. In ravno tu lahko antropologija veliko prispeva.